Je svižná chůze se speciálními chodeckými holemi. Kolébkou Nordic Walkingu je Finsko.

Tato pohybová aktivita nabízí velice efektivní a poměrně snadnou cestu ke zdokonalení fyzické kondice bez ohledu na věk, pohlaví a tělesnou zdatnost. Nordic Walking  může vykonávat každý, kdo se chce hýbat a udělat něco pro své zdraví příjemným způsobem na čerstvém vzduchu. Jediným nárokem této zdraví prospěšné pohybové aktivity je zvládnutí správné techniky.


Proč se zabývat Nordic Walkingem?   


Oproti chůzi se při správné technice zapojí až 90% svalů celého těla.

   Zvyšování aerobní kapacity, intenzívnější spalování kalorií a následné odbourávání tuků.

   Zlepšení zátěžové tolerance u nemocných a zlepšení kardiovaskulárních onemocnění.

   Díky opoře rukou se udržují záda vzpřímeně.

    

Pohybový aparát

Lepší prokrvení, snížení přetížení kloubů a svalů = vyšší hustota a pevnost kostí ( prevence před zlomeninami a osteoporózou.


Oběhový systém  

Lepší prokrvení, zlepšení kardiovaskulárních onemocnění = posílení srdce (snížení krevního tlaku a pružnější cévy).


Nadváha

Díky zapojení paží nedochází k nadměrné zátěži kloubů nárazy = odlehčení kloubů.


V rehabilitaci

Po operaci nohou.

Designed by KC © All right reserved     Kontakt

NORDIC  WALKING.